Is een fotoshoot de investering waard?

Je wilt goede foto’s van jezelf. Kans is dat ze schaars zijn. Niet omdat jij niet goed te vangen bent in een portret, maar omdat de juiste omstandigheden zich niet vanzelf voordoen.

Als je een onderneming hebt, zijn professionele foto’s van jezelf onontbeerlijk. Je hebt ze nodig om jezelf te laten zien aan je potentiële klanten. In één oogopslag krijgen ze een beeld van jou. Zien ze jou in de foto? De werkelijke jij?

Omdat een foto zoveel communiceert, is het belangrijk dat de foto klopt. Dat je een portret hebt van jezelf waarvan je zegt: “Dat ben ik.”

Binnen je bedrijf heb je kernwaarden en een missie. Jijzelf bent daarin je belangrijkste instrument. Het is niet je dienst of product alleen, maar vooral wie jij bent en hoe jij dit aanbiedt. Daar zit de kwaliteit en je onderscheidende vermogen.

Al je kwaliteiten vangen in één portret is vrij lastig, daarom is het fijn er meer te hebben. Een kleine beeldbank, zodat je bij verschillende teksten en doeleinden de keuze hebt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit allemaal graag wilt én dat het lastig is om erin te investeren. Behalve geld, vraagt het tijd in je drukke programma. Is het de investering waard? Een solide vraag. Daarom is het belangrijk om een klik te voelen met je fotograaf. Iemand die je vertrouwt om jou ontspannen en authentiek vast te leggen. De manier van werken moet bij je passen.

Neem de tijd die je nodig hebt om de juiste fotograaf voor jou te kiezen. Alleen dan, kan je je gerust voelen dat het de investering waard is voor je.

Vorige
Vorige

Klant ervaring: Inge

Volgende
Volgende

Hoe verloopt een portretsessie?